Franklin Business Center is een bedrijfsverzamelgebouw waarin verschillende kleinere zakelijke dienstverleners kantoor houden. Zo ben je als ondernemer van alle gemakken voorzien: mooie kantoren, volledige inrichtingen en alle benodigde faciliteiten om zorgeloos te kunnen werken. Naast een werkplek biedt Franklin Business Center ook vergaderen en flexwerken. Het pand ligt naast de A12 en is dus uitstekend bereikbaar vanaf de snelweg. Er is een ruime parkeergelegenheid waar je gratis kunt parkeren.
EEN PERFECTE LOCATIE VOOR ZZP’ERS
Franklin Business Center heeft verschillende kantoorruimtes beschikbaar. Wanneer je alleen of met zijn tweeën werkt, bieden we al kantoorruimtes van 25 m2. Deze ruimte is groot genoeg voor twee werkplekken, maar biedt daarnaast ook ruimte voor bijvoorbeeld een spreektafel. Ook beschikken wij over ruimtes vanaf 25m2 tot 140m2. De ruimtes kunnen volledig gestoffeerd gehuurd worden, zo kunnen wij voor de bureaus, stoelen, kasten en aankleding zorgen.
Je kunt dus meteen aan het werk!
Al onze ruimtes beschikken over een aansluiting voor internet, telefonie en airconditioning. Je kunt altijd gebruik maken van onze faciliteiten, zoals de brasserie op de begane grond. Hier kun je lunchen, maar ook met gasten overleggen en een kop koffie drinken. Op deze manier proberen wij je zo goed mogelijk te ontzorgen.
BIJ DE HUUR IS INBEGREPEN: Internetaansluiting via glasvezel van KPN Centrale receptie in ontvangsthal voor uw klanten Openbare zit en werkplekken voor ontvangst klanten met gratis koffie en thee Inkomende- en uitgaande postafhandeling Gratis parkeren 24 uur per dag, 7 dagen per week toegang tot uw kantoor Beveiliging/alarminstallatie Je huurt bij ons al een eigen kantoorruimte vanaf 400 per maand*. Ben je geïnteresseerd in onze kantoorruimtes? Dan gaan we graag met je in gesprek! Het huren van een kantoorruimte in het FBC is gemakkelijk en flexibel; geen huurcontracten waar je lang aan vast zit. Daar geloven wij namelijk niet in. Een korte opzegtermijn zorgt voor flexibiliteit. We denken altijd in mogelijkheden en proberen je zo goed mogelijk van dienst te zijn zodat je met veel plezier en onbezorgd aan het werk kan.
• Alle genoemde prijzen zijn exclusief het geldende BTW tarief. De huurovereenkomst is gebaseerd op het model van de Raad voor Onroerende Zaken, art. 7: 230 bedrijfsruimte.
Als je interesse hebt in één van onze services, dan bespreken wij graag de mogelijkheden met je. Contact met ons opnemen kan via telefoonnummer 0617 417 698 of mail naar
zakelijkhurenfranklin@gmail.com